Ва ўмовах віруснай пандэміі, самаізаляцыі навучэнцаў і выкладчыкаў у 2020 г. па ўсім свеце і ў Рэспубліцы Беларусь на змену традыцыйнай аўдыторнай адукацыі прыйшлі розныя формы дыстанцыйнага, электроннага і сеткавага навучання.
працягласць трэнінгу - 40 гадзін (5 дзён)
колькасць слухачоў – 8-10 чал.
Задачы дыстанцыйнага навучання — даступнасць і адкрытасць. Гэта рэальная магчымасць вучыцца аддалена ад месца, не пакідаючы свой дом або офіс. Гэта дазваляе сучаснаму спецыялісту вучыцца без камандзіровак, адпачынкаў, сумяшчаючы навучанне з асноўнай дзейнасцю. Вам не прыйдзецца мяняць свае планы на будучыню з прычыны эпідэміі.
Вучэбная праграма павышэння кваліфікацыі прадугледжвае выкарыстанне разнастайных методык і прызначана для павышэння кваліфікацыі фармацэўтаў па пытаннях фармацэўтычнага кансультавання пацыентаў, самастойнага прыёму безрэцэптурных лекавых сродкаў і прадастаўлення лекавай дапамогі для палягчэння і ліквідацыі сімптомаў і недамаганняў, пры якіх магчыма самастойнае лячэнне. Актуальнасць дадзенай вучэбнай праграмы, прадстаўленай у выглядзе завочнай формы, тлумачыцца немагчымасцю праходзіць навучанне ў стандартным варыянце аўдыторных вочных праграм павышэння кваліфікацыі спецыялістаў. А неабходнасць удасканалення кампетэнцый фармацэўтычнай дзейнасці, адаптаванай да новых эканамічных і сацыяльных умоў з улікам міжнародных патрабаванняў і стандартаў становіцца штодзённай рэальнасцю.
Мэта адукацыйнай праграмы павышэння кваліфікацыі:
- навучанне і прафесійнае ўдасканаленне фармацэўтаў па пытаннях граматнага падбору варыянтаў лекавых прэпаратаў, якія задавальняюць попыт кліента
- інфармаванне аб правілах бяспечнага прымянення набытага прадукту
- фарміраванне тэарэтычных ведаў і практычных навыкаў у пытаннях належнай аптэчнай практыкі
- псіхалагічныя асаблівасці ўзаемадзеяння з пакупнікамі аптэк.
Задачамі адукацыйнай праграмы павышэння кваліфікацыі з'яўляюцца набыццё, пашырэнне і сістэматызацыя ведаў па аказанні інфармацыйна-кансультатыўнай дапамогі па пытаннях прымянення лекавых прэпаратаў розных груп, бяспекі іх прымянення, у прыватнасці, у асаблівых груп пацыентаў (дзеці, цяжарныя, пажылыя пацыенты).
Для гэтых мэтаў намі выкарыстоўваюцца асінхронныя сеткавыя тэхналогіі (афлайн-навучанне) — гэта форумы, электронная пошта, тэлеграм-канал. А таксама сінхронныя сеткавыя тэхналогіі (анлайн-навучанне) - гэта галасавыя і відэаканферэнцыі (чаты), тэхналогіі Zoom.
Зручнасць платформы Zoom, якая актыўна выкарыстоўваецца намі для анлайн-навучання слухачоў, вызначаецца наступнымі перавагамі:
- магчымасць дыскусіі ў рэжыме рэальнага часу, зносіны
- выкарыстанне інтэрактыўнай дошкі
- сумесны прагляд матэрыялаў (прэзентацый, відэаматэрыялаў)
- ёсць чат, у якім можна пісаць паведамленні і перадаваць файлы
- маніторынг наведвання заняткаў
- архіваванне заняткаў